2016 yılı Yolcu Memnuniyeti Anketi sonuçlarını görmek için tıklayın
D.1
D.2
D.3
D.4

MEMNUNİYET ÖLÇÜMÜ

S.1 Otobüs ,Tramvay ve HRS ile yaptığınız yolculuklarda aşağıdaki konular üzerine memnuniyetinizi, kart üzerinden belirtir misiniz?
(1 Hiç memnun olmadığınızı, 5 Çok memnun olduğunuzu ifade etmektedir.)
Otobüsü bekleme süresinden
BursaRay aracını bekleme süresinden
Duraklara / istasyonlara erişimden
BursaRay istasyonlarındaki güvenlik seviyesinden
BursaRay istasyonlarındaki güvenlik görevlilerinin size karşı tutum ve davranışlarından
Yolculuk süresinden
Araçlardaki kalabalık seviyesinden(doluluk oranı)
Durak ve istasyonların temizliğinden
Araçların sefer tarifelerine uyumundan
Durak ve istasyonlarda ulaşım hizmetiyle ilgili sunulan bilgilendirme hizmetlerinden(sefer saatleri güzergâh ve haritaları vb)
Durak ve istasyonların fiziki yeterliliğinden
Bilet / BursaKart satış hizmetinin yeterliliğinden /(satış noktasının yeterliğinden)
BursaKart kullanım kolaylığından
BursaKart bayilerine erişim kolaylığından
BursaKart satış gişesi personelinin tutum ve davranışlarından
Kişiselleştirilmiş BursaKart işlemlerinden
Araçların temizliğinden
Yürüyen merdivenler ve asansörlerin çalışma durumundan
Araç için bilgilendirme hizmetlerinden(anonslar, uyarılar)
Şehirlerarası terminal alanının ihtiyaçları karşılama yeterliliğinden
Sürücülerinin tutum ve davranışlarından
Besleme (Aktarma)hatlarından
S.2 Burulaş Ulaşım Hattı (Çağrı Merkezini ) daha önce hiç aradınız mı?  
S.3 Burulaş İnternet sitesini (www.burulas.com.tr) daha önce hiç kullandınız mı ?  
S.4 Burulaş İnternet sitesinden sağlanan bilgilendirme hizmetlerinden memnun musunuz?  
S.5 Daha önce Burulaş’a herhangi bir şikayet ya da öneride bulundunuz mu?  
Captcha image
Show another codeYeni Kod Üret